Rovnou na obsah Rovnou na menu
Menu
Základní škola a mateřská škola Řevničov

Exkurze Tatry 29.9.- 4.10.2018

1.den Po noční jízdě autobusem – Jasná ( Nízké Tatry) – Vrbického pleso, Chopok ( lanovkou) – vrchol Chopku , ( 2024m.n.m.), Demänovská dolina – symbolický cintorín, pro zájemce návštěva bobové dráhy v Tatranské Lomnici, ubytování a večeře.
2.den Vysoké Tatry. Po snídani jsme vyrazili na Štrbské pleso, lanovkou jsme se dostali na Solisko, kde měli výborné polévky, následovala pěší túra k vodopádu Skok . Výšlap jsme zakončili u Popradského plesa.
3.den Počasí nám nepřálo, a tak jsme dopoledne navštívili jedny z nejhezčích jeskyní na Slovensku – Belianské jeskyně. Ve Starém Smokovci jsme si užili v Tricklandii, zašli na oběd a dokoupili nějaké jídlo a pití na další den. Před večeří jsme ještě stihli návštěvu SKI muzea v Tatranské Lomnici a nákup suvenýrů.
4.den Ráno vyrážíme do Muzea TANAPU v Tatranské Lomnici, poté vyjíždíme lanovkou na Skalnaté pleso, kde nás čeká sníh, stavění sněhuláků a koulovačka. Přes Zamkovského chatu, Rainerovu chatu, vodopády Studeného potoka a Bilíkovu chatu dorážíme na Hrebienok. Zde máme oběd a prohlídku miniatur chat v Tatrách. Túru končíme ve Starém Smokovci – nákup sýrů, jídla a pití, cukrárna,…..
Asi v 18 hodin odjíždíme domů.
Doufám, že se všem exkurze líbila a příště pojedeme zase někam do jiného kouta Čech, či Slovenska.
Děkuji paní učitelce E.Požárové a paní Malecké za dohled nad žáky a všem žákům děkuji za zodpovědný přístup, ohleduplné chování na horách i v autobuse.
Klára Ketmanová

Datum vložení: 9. 10. 2018 15:16
Datum poslední aktualizace: 9. 10. 2018 15:21
Autor: Správce Webu

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.